2018 m. lapkričio 16 d., penktadienis

Bandelės su aguonomis / Boller med valmuefrø



Tešlai:
50g mielių,
500g pieno,
150g lydyto sviesto,
1 kiaušinio,
1kg miltų,
150g cukraus.
Įdarui:
aguonų.

Viską dėti į virtuvinį kombainą: miltus, sumaišytus su cukrumi, šiltame piene ištirpintas mieles, lydytą sviestą, kiaušinį. Maišyti viską 10 - 12 min. Uždengus kildinti valandą.

Formuojam iš tešlos pailgus pyragėlius, aptepame kiaušinio plakiniu viršų ir pavoliojame aguonose. Dedam bandelę i kepimo skardą ir įkerpam su žirklėm vis sukdami kiekvieną įkirptą dalį kairėn dešinėn. 






 Pakildinti 15 min, aptepti kiaušinio plakiniu, pomidorų padažu, prieskoniais, užbarstyti sūrį, ir kepti 200°C įkaitintoje orkaitėje 15 - 20 min.

----------------------------------------------------------


50g gjær,
5 dl H-melk,
150g smeltet smør,
1 egg,
1 kg siktet hvetemel,
150g sukker.
vamuefrø.

Bland mel og sukker.Tilsett lunken melk blandet med smuldret gjær. Ha i smeltet smør og egg. Bland i en kjøkkenmaskin 10 - 12 min. Sett deigen til heving i en times tid.
Del deigen i avlange runde biter med lengde på ca. 10 cm. Pensle toppen med pisket eggehvite og dypp i valmuefrø. Legg bollene på stekebrettet og snitt dem opp på tvers. Legg så de snittede delene til annenhver side. La bollene stå å heve i 15 minutter. Pensle de delene av bollene som er uten valmuefrø med pisket egg og olje. Stek i 15 – 20 min. ved 200°C.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą